Pravidla, práva
a povinnosti klientů
Pravidla NZDM Kontakt
-
Nebýt agresivní v klubu (rvačky, slovní potyčky).
-
Nekonzumovat v klubu a před klubem alkohol, cigarety a jiné návykové látky.
-
Slušné chování k ostatním klientům a pracovníkům NZDM Kontakt (pozdravit, poděkovat,…).
-
Neničit a nekrást věci v NZDM Kontakt, zapůjčené věci vždy vrátím pracovníkům.
-
Nemluvit sprostě a neodmlouvat.
-
Vzájemná tolerance a respektování mezi klienty a také k pracovníkům NZDM Kontakt.
-
Udržovat pořádek v NZDM Kontakt a jeho blízkém okolí.
Práva klientů NZDM Kontakt
-
Mít svůj vlastní názor.
-
Stěžovat si/sdělit svá přání.
-
Individuální přístup.
-
Uplatňování svých zájmů.
-
Vyznávání své kultury a původu.
-
Ochrana soukromí.
-
Poskytnutí pomoci od pracovníků NZDM Kontakt.
Povinnosti klientů NZDM Kontakt
-
Při příchodu do NZDM Kontakt, pozdravím a nahlásím se pracovníkům.
-
Pokaždé si po sobě uklidím a dbán na čistotu v NZDM Kontakt a jeho okolí.
-
Vypůjčené věci vždy vrátím.
-
Dbám na osobní hygienu.
-
Respektuji pravidla klubu.
-
Nejméně jednou za tři měsíce se sejdu se sociální pracovnicí na „pokec“ – vytvoření, revize IP.
-
Podílím se na chodu klubu – zúčastňuji se akcí, vymýšlím aktivity, do aktivit se zapojuji.
Sankce klientů NZDM Kontakt
-
Úklid prostor NZDM Kontakt a jeho okolí.
-
Zákaz vstupu do NZDM Kontakt na týden.
-
Zákaz vstupu do NZDM Kontakt na měsíc.
-
Skupinový zákaz vstupu do NZDM Kontakt na týden.
-
Vymyslet aktivitu pro klienty NZDM Kontakt.