top of page
Ve třídě

Pravidla, práva
a povinnosti klientů

Pravidla NZDM Kontakt

  • Nebýt agresivní v klubu (rvačky, slovní potyčky).

  • Nekonzumovat v klubu a před klubem alkohol, cigarety a jiné návykové látky.

  • Slušné chování k ostatním klientům a pracovníkům NZDM Kontakt (pozdravit, poděkovat,…).

  • Neničit a nekrást věci v NZDM Kontakt, zapůjčené věci vždy vrátím pracovníkům.

  • Nemluvit sprostě a neodmlouvat.

  • Vzájemná tolerance a respektování mezi klienty a také k pracovníkům NZDM Kontakt.

  • Udržovat pořádek v NZDM Kontakt a jeho blízkém okolí.

 

Práva klientů NZDM Kontakt

  • Mít svůj vlastní názor.

  • Stěžovat si/sdělit svá přání.

  • Individuální přístup.

  • Uplatňování svých zájmů.

  • Vyznávání své kultury a původu.

  • Ochrana soukromí.

  • Poskytnutí pomoci od pracovníků NZDM Kontakt.

 

Povinnosti klientů NZDM Kontakt

  • Při příchodu do NZDM Kontakt, pozdravím a nahlásím se pracovníkům.

  • Pokaždé si po sobě uklidím a dbán na čistotu v NZDM Kontakt a jeho okolí.

  • Vypůjčené věci vždy vrátím.

  • Dbám na osobní hygienu.

  • Respektuji pravidla klubu.

  • Nejméně jednou za tři měsíce se sejdu se sociální pracovnicí na „pokec“ – vytvoření, revize IP.

  • Podílím se na chodu klubu – zúčastňuji se akcí, vymýšlím aktivity, do aktivit se zapojuji.

 

Sankce klientů NZDM Kontakt

  • Úklid prostor NZDM Kontakt a jeho okolí.

  • Zákaz vstupu do NZDM Kontakt na týden.

  • Zákaz vstupu do NZDM Kontakt na měsíc.

  • Skupinový zákaz vstupu do NZDM Kontakt na týden.

  • Vymyslet aktivitu pro klienty NZDM Kontakt.

bottom of page