top of page
podání ruky

JEDNÁNÍ SE ZÁJEMCEM

Jednání se zájemcem o poskytnutí služby 

Jednání se zájemcem probíhá formou komunikace, nejčastěji osobně a ústně. Je možné využít konzultace po telefonu.  Při prvotním kontaktu a zjištění situace u uživatele, informují pracovnicí a možnostech služby poradny a pomoci, případně sjednávají schůzku, na které mohou být přítomni další osoby, jeli to pro obě strany vhodné (rodinný příslušníci, blízké osoby). V případě potřeby pracovníci poradny komunikují s uživatelem písemně (email) a telefonicky. Pokud jsou splněny podmínky sociální služby (cílová skupina) a poradna je schopna poskytnout nebo zprostředkovat pomoc, je uzavřená ústní smlouva o poskytování sociální služby.  

 

Poskytujeme informace a podporu osobám, aby zvládly svou nepříznivou sociální situaci, využívaly vhodné pomůcky, služby, zorientovaly se v systému sociálních dávek, dokázaly si vytvořit prostor pro odpočinek a sociální vztahy, Poskytujeme pomoc také pečujícím a doprovázíme je i v době po smrti jejich blízkých.

bottom of page